Alle mediehuse er IT firmaer
Content er naturligvis en medievirksomheds vigtigste aktiv. Men kun med konkurrencedygtig IT og evnen til at skabe nye løsninger i højt tempo kan en medievirksomhed kapitalisere sit content. Et særligt fokusområde er introduktion af AI og ML til automatiseret håndtering af digitale aktiver. KeyCore har bl.a. fungeret som AWS-partner for en af Skandinaviens største mediekoncerner, der fik implementeret en AI- og ML-løsning i AWS, hvor KeyCore brugte bl.a. AWS Rekognition til den unikke løsning.
KeyCores unikke løsning sætter en af markedets højeste standarder for hurtig, effektiv og præcis analyse og kategorisering af visuelt materiale i store mængder. Det sker ved hjælp af automatiseret ansigtsgenkendelse, identifikation og tagging, hvilket bidrager til markant værdimaksimering med mulighed for øget brug, genbrug og evt. videresalg af digitale aktiver.
Løsningen sparer desuden ressourcer og minimerer fejl, fordi den reducerer behovet for manuel håndtering.
Læs mere om KeyCores unikke løsning til en af Skandinaviens største mediekoncerner her
Cases
Brug AWS Clean Rooms til en sikker deling af sensetivt data
AWS Clean Rooms er et kraftfuldt værktøj til organisationer, der ønsker at samarbejde og analysere fælles datamængder uden at afsløre underliggende data. En af de vigtigste funktioner i AWS Clean…
PowerBI og AWS – et match made in the clouds
I dagens digitale verden er dataanalyse et afgørende værktøj for at træffe informerede beslutninger og forstå kunderne bedre og PowerBI er et af de mest populære værktøjer til datavisualisering og…