Alle mediehuse er IT firmaer

Content er naturligvis en medievirksomheds vigtigste aktiv. Men kun med konkurrencedygtig IT og evnen til at skabe nye løsninger i højt tempo kan en medievirksomhed kapitalisere sit content. Et særligt fokusområde er introduktion af AI og ML til automatiseret håndtering af digitale aktiver. KeyCore har bl.a. fungeret som AWS-partner for en af Skandinaviens største mediekoncerner, der fik implementeret en AI- og ML-løsning i AWS, hvor KeyCore brugte bl.a. AWS Rekognition til den unikke løsning.

KeyCores unikke løsning sætter en af markedets højeste standarder for hurtig, effektiv og præcis analyse og kategorisering af visuelt materiale i store mængder. Det sker ved hjælp af automatiseret ansigtsgenkendelse, identifikation og tagging, hvilket bidrager til markant værdimaksimering med mulighed for øget brug, genbrug og evt. videresalg af digitale aktiver.

Løsningen sparer desuden ressourcer og minimerer fejl, fordi den reducerer behovet for manuel håndtering.

Læs mere om KeyCores unikke løsning til en af Skandinaviens største mediekoncerner her

badge-aws-partner
Cases

Fordele ved brug af SSO for SAML federation i AWS Cognito

Mulighed for anvendelse af Single Sign-on med SAML i AWS Cognito give udviklere signifikante fordele   Tilføjelsen af signering, kryptering og identitetsudbyder-initieret Single Sign-On (SSO) for SAML-føderation til AWS Cognito…

AWS DataZone – Forbedring af databehandling med Amazon DataZone

Hvad er AWS DataZone? AWS DataZone er ikke bare et værktøj; det er en omfattende løsning på forskellige udfordringer inden for databehandling: Multi-Source Data Management: Det letter håndteringen af data…

Scroll to Top