Service Desk - Business

Når I har brug for garantier for oppetid uden at skulle betale ekstra udgifter for at sikre korrekte processer for hver hændelse.

Business er løsningen, når vi skal stå for det meste, og vi må gøre det indenfor vores egne standard processer.

Inkluderer alt fra Standard niveauet og derudover

  • Service Desk telefon support
  • Incident Management inkluderet
  • Problem Management inkluderer
  • SLA på tilgængelighed
  • Løbende proaktiv arkitektur gennemgang

Det er muligt at inkludere endnu mere i jeres service desk ved at vælge Business

Service Desk - Business
DKK 65.000 per måned

Få hjælp via email, chat og telefon

DKK 65.000 per måned
Procent af AWS Forbrug (eksklusive EC2 instanser)
20%

Opgøres automatisk hver måned af AWS og hver faktura vil indeholde detaljer.

20%
EC2 instans timer
DKK 0.90 per time

Uanset operativ system eller chip arkitektur

DKK 0.90 per time
Scroll to Top