Service Desk - Entry

Få adgang til vores unikke værktøjskasse for overvågning samt vores højt specialiserede dansk baserede service desk i normal arbejdstid.

Entry er løsningen, når I selv står for det meste, men I samtidig gerne vil kunne trække på vores services efter behov og uden binding. I fælleskab finder vi ud af hvilke reaktioner der passer jer bedst på den overvågning vi sætter op for jer.

  • 9 - 16 Service Desk via chat og email på dansk og engelsk
  • Ved incidents påbegyndes arbejde inden for 6 timer inden for 9 - 16
  • Security Incident Response på T/M
  • Ugentlig rapportering på oppetid
  • Cloud Arkitekter tilgængelige på T/M
  • Problem Management på T/M
  • Incident Management på T/M
  • Automatiseret Overvågning
  • Løbende Omkostnings Optimimering på T/M
  • Backup Management på T/M

Der er også muligt at inkludere endnu mere i jeres service desk ved at vælge en af vores andre pakker

Service Desk - Entry
DKK 10.000 per måned

Inklusive op til tre AWS accounts - ved flere kontakt os

DKK 10.000 per måned
Scroll to Top