Service Desk - Standard

Få adgang til vores unikke værktøjskasse for overvågning samt vores højt specialiserede dansk baserede service desk i normal arbejdstid. Og hav derudover AMS til at reagere døgnet rundt - året rundt, hvis der bliver behov for det.

Standard er løsningen, når I selv står for det meste, men I samtidig gerne vil have alle fordelene ved at have et globalt team af rigtige AWS specialister på vagt.

  • 8-17 Service Desk via chat og email på dansk og engelsk
  • SLA på reaktionstid - inden for en time ved P1
  • Security Incident Response inkluderet
  • Ugentlig rapportering på oppetid
  • Cloud Arkitekter tilgængelige på T/M
  • Problem Management på T/M
  • Incident Management på T/M
  • Overvågning
  • Løbende Omkostnings Optimimering
  • Backup Management
  • Fuld AMS drifts team - 24/7

Der er også mulighed for at inkludere endnu mere i jeres service desk ved at vælge Business

Service Desk - Standard
DKK 25.000 per måned

Inklusive Partner-Led AMS

DKK 25.000 per måned
Procent af AWS Forbrug (eksklusive EC2 instanser)
15%

Opgøres automatisk hver måned af AWS og hver faktura vil indeholde detaljer.

15%
EC2 instans timer
DKK 0.90 per time

Uanset operativ system eller chip arkitektur

DKK 0.90 per time
Scroll to Top